Mūsų mylimas
darželis!
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Loading ... Loading ...

BALANDŽIO MĖNESIO STEAM VEIKLOS

„Boružiukų“ grupės ugdytiniai vos tik atšilus orams, pabudus vabaliukams ir musytėms, ėmė juos tyrinėti kaip jie atrodo.  Mažieji tyrinėtojai taip pat margino kiaušinius dekupažo metodu. Vaikai  su džiaugsmu rinkosi spalvotus servetėlių raštus, klijavo juos ant kiaušinių ir stebėjo, kaip kiaušinio paviršius virsta mažu meno kūriniu. Vėliau  kūrė  „gamtos margučius“ –  pasirinktais pavasario žiedais, žolelėmis, samanomis ir šakelėmis. Visą grožį jie klijavo ant lipnia juosta apvynioto kiaušinio trafareto. „Zuikučių“ grupės ugdytiniai, tyrinėdami vandens savybes, išmėgino cukraus tirpalą. Į trijų skirtingų spalvų vandens stiklines  įdėjo skirtingą kiekį cukraus. Supylus spalvotus vandenis į vieną indą, ugdytiniai tikėjosi pamatyti susisluoksniavusį vandenį, tačiau norimų rezultatų nepasiekta! „Drugelių“ grupės vaikai su skirtingų dydžių piltuvėliais, į vienodo dydžio butelius, pylė vandenį ir stebėjo, kuris greičiau prisipildys. Ugdytiniai padarė išvadą: kurio piltuvėlis didesnis, tas greičiau pripylė butelį. Taip pat atliko ir kitą veiklą su vandeniu – kas skęsta, o kas plūduriuoja? Pradžioje, vaikai atliko spėjimus, kas skęsta: akmenukas, varžtas ar kriauklė, o kas plūduriuoja: plunksna, kaštonas ar plastmasinis žaisliukas? Atlikus eksperimentus su daiktais, ugdytiniai padarė išvadą – lengvesnis daiktas plūduriuoja, o sunkesnis – skęsta. „Ramuniukų“ grupės ugdytiniai atliko veiklą „Vandens lašelio kelionė“. Vaikai šiaudelio pagalba pūtė spalvotą lašelį, matavo atstumą liniuote, skaičiavo kelius, kur nutekėjo vandens lašelis. Priešmokyklinukai ,,Vaikystės sode“ eksperimentavo su vandeniu ir krepiniu popieriumi. Aiškinosi, kaip vandens pagalba, sudrėkinus spalvotą popierių, nusidažo baltas lapas. Stebėjo kaip susilieja spalvos. Iš nusidažiusių lapų kirpo ir įvairiais raštais margino kiaušinius. „Pelėdžiukai“ grupės vaikai taip pat atliko ir muzikinę STEAM veiklą. Vaikai konstravo, įgijo patirties kaip iš antrinių žaliavų galima pasidaryti muzikos instrumentą pirštininę dūdą. Pirmiausia išsiaiškino, kad virpesiai sklinda ore, sudarydami bangą ir pasiekia mūsų ausis – taip mes girdime garsą. Po to sekė instrumento gamyba,  jo garso išgavimas. Vaikai taip pat galėjo „pasikalbėti“ tik pučiant instrumentą, groti „piktai“, trumpais, pačiais ilgiausiais garsais. Ugdytiniai matavo savo instrumento ilgį, lygino su kitais, ieškojo ilgiausio ir trumpiausio. Savo kūrybos darbais ugdytiniai improvizavo, kūrė, su džiaugsmu išgyveno savo sumanymus.