Mūsų mylimas
darželis!
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Kraunasi ... Kraunasi ...

STEAM – RAKTAS Į STEBUKLINGĄ PASAULIO PAŽINIMĄ

STEAM metodų taikymas ugdymo procese – tai labai smagus procesas ir vaikams, ir pedagogams. Tyrinėjimai, bandymai, eksperimentavimas – tai raktas į stebuklingą pasaulio pažinimą.
Gruodžio mėnesį patys mažiausieji „Boružiukai“ tyrinėjo sniego senius plastikiniuose buteliuose. Stebėjo sniego tirpimo procesą, dažė jį įvairiomis spalvomis. O lauke paspaudus šaltukui ir pasirodžius pirmajam sniegui, „Zuikučių“ grupės vaikučiams labai smagu buvo laiką leisti draugų būryje prie arbatos puodelio. Pirmiausia išuostė visas arbatžoles, bandė nusakyti jų kvapą, spalvą,  kur jos auga, aiškinosi kaip vaistinės žolelių arbatos gali palengvinti kai kuriuos negalavimus, kaip jas paruošti, kada gerti. O po to jas ragavo! „Drugelių“ grupės vaikai tyrinėjo, ieškojo atsakymų į jiems rūpimus klausimus-kurie obuoliai sunkesni, iš kokio kiekio obuolių daugiau prisispaudžiama sulčių, kokios sultys skanesnės? „Ramuniukai“ arbatos gėrimo rytmetį pavertė tyrinėjimo veikla, kurioje išbandė, ar galima tapyti vietoje dažų naudojant arbatas. Pavyko išgauti juodą, raudoną ir žalsvą spalvas, kuriomis vaikai dekoravo savo sukurtus piešinius. Smagiai buvo tęsiami tyrinėjimai ir toliau – iš plastikinių gėrimo šiaudelių lydė įvairias formas. Ugdytinių nuostabai kiekvienam pavyko sukurti skirtingas figūras, kurias skaičiavo, matavo, išsiaiškino, kam pavyko sukurti didžiausią figūrą. „Pelėdžiukų“ grupės vaikai kūrė  slaptą piešinį Kalėdų seneliui. Stebuklingą piešinį piešė teptuku, pamirkydami jį į citrinos sultis, žinoma, paragavo ir jų skonį. Jam išdžiūvus turinio beveik nesimatė. Norint pamatyti, slaptą piešinį teko palaikyti jį virš žvakės liepsnos. Piešiniai parudavo, pasidarė ryškūs ir visas grožis pasimatė!  Nors šiemet už lango galima pamatyti daug sniego, snaigių, tačiau į grupę jų neparsineši, nes ištirps. Priešmokyklinukai sugalvojo, kaip snaigėmis pasidžiaugti ir grupėje, kaip pasigaminti jas. Su lipalu piešė įvairias snaiges. Bėrė druską ir laukė,  kol „susikristalizuos“. Sudžiūvus druskai, ant kristalų su pipetėmis liejo spalvotą vandenį. Veiklos rezultatas nustebino ir pradžiugino vaikus – jų pastebėjimu, „sukurtos snaigės – deimantai“.